ASSALAMUALAIKUM

Salam kepada pembaca budiman


Dalam Blog aku ni kebanyakkannya adalah hasil dari buah fikiran aku dan berdasarkan pengalaman merawat pesakit..


Makin lama berkecimpung sebagai perawat, makin banyak pengalaman dan pelbagai kes berat yang dihadapi... dan hasilnya aku luahkan dalam blog ni.. tapi... banyak yang tak dapat diceritakan terutama kaedah rawatan dan pengalaman....



CERITA CERITI RAWATAN ADA DLM BLOG
HTTP://DARULHANTU.BLOGSPOT.COM


sesiapa nak MP3 zikir download sini : http://www.mediafire.com/?6otvepamultvvoe

Dari Abu Said al-Khudri r.a katanya, Rasulullah s.a.w bersabda:Sesungguhnya di Madinah terdapat sekelompok jin yang telah Islam. Maka sesiapa yang telah melihat jin-jin ini, beri izinlah dia tinggal selama tiga hari. Jika sesudah tiga hari telah diperingatkan supaya pergi, tetapi dia masih kelihatan, bunuhlah. Kerana itu adalah syaitan.



وَحَدَّثَنَا زُهَيْرُ بْنُ حَرْبٍ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، عَنِ ابْنِ عَجْلاَنَ، حَدَّثَنِي صَيْفِيٌّ، عَنْ أَبِي السَّائِبِ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، قَالَ سَمِعْتُهُ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏"‏ إِنَّ بِالْمَدِينَةِ نَفَرًا مِنَ الْجِنِّ قَدْ أَسْلَمُوا فَمَنْ رَأَى شَيْئًا مِنْ هَذِهِ الْعَوَامِرِ فَلْيُؤْذِنْهُ ثَلاَثًا فَإِنْ بَدَا لَهُ بَعْدُ فَلْيَقْتُلْهُ فَإِنَّهُ شَيْطَانٌ ‏"‏ ‏.‏

There is a group of jinns in Medina who accepted Islam, so he who would see anything from these occupants should warn him three times; and if he appears after that, he should kill him for he is a satan.



Sekiranga ada sesiapa yg bermasaalah gangguan jin syaitan tak kira sihir atau saka dll, dan ingin mencuba rawatan yg tiada belas kesian pada golongan jin, iaitu pembunuhan jin syaitan tersebut, sila hadirkan diri kealamat terpampang dikanan bawah......

Monday, August 12, 2013

JIN (JINN, JINNEE)

JIN(KAFIR=IFRIT, ISLAM=JIN ISLAM).......BUNIAN
Secara umum mahluk ghaib selain malaikat adalah jin. Tetapi golongan@kategori jin pula terbahagi kepada azazil, iblis, jin, hantu,dan dewa. Perbezaan ini ujud kerana mereka diciptakan dari jenis api yang berbeza. Kategori jin pula terlalu banyak bangsanya sebagaimana kita melihat binatang dengan beza nama dan bentuknya, bagitu juga dengan jin. Jin yang biasa didengar adalah seperti Jin Ifrit, jin islam, atau bunian bunian.
Jin ifrit ialah jin yg masih kafir, sementara jin yang telah islam dipanggil jin islam. Jin ini juga digelar bunian jika ia mengikut rupaparas manusia. Rupa jin yang asal juga amat hodoh, rata rata mempunyai tanduk besar melengkung di dahi, bertelinga besar.
Makanan utama jin ifrit ialah najis manusia, amat gemar tinggal didalam tandas, dan hanya makan najis manusia ketika manusia membuang air besar, bukan najis yg dah jatuh ditandas itu. Jika ifrit berada ditubuh manusia, tempat tinggal utamanya ialah disaluran najis atau usus besar manusia.
Makanan utama jin islam yg berada dialam manusia pula ialah apa saja makanan yg dimakan oleh manusia itu, iaitu hidangan kita dibelasahnya dulu sebelum kita makan….
Jin ifrit tak juga terkesan dengan bacaan ayat suci Al Quran, apatah lagi bagi jin islam yg tentunya pun membaca AlQuran….


JIN ISLAM DAN IFRIT YG ADA BERTUAN IAITU YG MENJADIKAN MANUSIA RAKANNYA ATAU KAWANNYA AKAN DAN KERAP MEROGOL ANAK DAN ISTERI TUANNYA ITU, SAMA SEPERTI PERANGAI BURUK SI HANTURAYA.


JIN DARI GOLONGAN JIN INI BOLEH MELEPASI HINGGA LANGIT KE EMPAT

No comments: